30.7.09

Όλα τα περιέργα...



Σε μένα θα συμβούν και μάλιστα στο διάστημα μιας εβδομάδας μόνο...

Δευτέρα πρωί το αμάξι δεν παίρνει μπροστά. Τρίτη πρωί το φορτώνει η οδική βοήθεια για να το πάει στο συνεργείο. Τρίτη μεσημέρι το παραλαμβάνω
- Τελικά ήταν η μπαταρία
- ΟΚ!

Πέμπτη μεσημέρι φεύγω από τη δουλειά όλα καλά. Παίρνει μπρος η μηχανή, αρχίζει να λειτουργεί το ραδιόφωνο και όλα καλά. Με το που ανάβω αριστερό φλάς, σιγή ασυρμάτου στο ραδιόφωνο. Δε δίνω σημασία... «ο αναμεταδότης θα χάλασε». Δεν διαψεύδεται η σκέψη μου καθώς σε λιγότερο από 3 λεπτά το ραδιόφωνο επανέρχεται. Ναι, αλλά δε μ' αρέσει αυτό που παίζει. Δεν ταιριάζει καθόλου μ' αυτό που άκουγα πριν σιγήσει. Ουπς... όλοι οι σταθμοί παίζουν το ίδιο. Το ραδιόφωνο τρελάθηκε... Δεξί φλάς... μούγκα ξανά.

Τι έγινε βρε παιδιά; Κάτι περίεργο συμβαίνει. Μέχρι να γίνουν όλα αυτά έχω βγει εθνική και ετοιμάζω προσπέραση... οι στροφές ανεβαίνουν... πόσες να 'ναι; Κοιτάω το στροφόμετρο... ουπς... μηδέν είναι και τρέχω και με μηδέν χιλιόμετρα...

Κάτι δεν πάει καθόλου καλά διότι ενώ δεν λειτουργεί τίποτα μέσα στο αυτοκίνητο, αυτό συνεχίζει να τρέχει ακάθεκτο. Σταματώ δεξιά (λεπτομέρεια: ευτυχώς με τη μηχανή αναμμένη), τηλέφωνο στο συνεργείο:

- Έλα Γιώργο, το και το...
- Δεν είναι δυνατόν. Πώς δηλαδή ενώ η μηχανή δουλεύει όλα τα υπόλοιπα είναι σβησμένα;
- Μα αν ήξερα Γιώργο μου, θα ήμουν εγώ στο συνεργείο κι όχι εσύ. Σου 'ρχομαι!

Ξεκινάω και ως εκ θαύματος οι δείκτες δουλεύουν κανονικά. Όμως τι είναι όλα αυτά τα φωτάκια που ανάβουν στις ενδείξεις; Όλα μαζί; Κόβω ταχύτητα διότι δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να συμβεί μετά. Το ραδιόφωνο ανοιγοκλείνει μόνο του και παίζει παντού τον ίδιο σταθμό, οι δείκτες έχουν τρελαθεί, τα φλας πηγαινοέρχονται κι εγώ κοιτώ από το παράθυρο να βρω που είναι ο τύπος με το τηλεκοντρόλ που μου κάνει πλάκα.

Φτάνω στο συνεργείο και εκεί αφού διηγούμαι τα καθέκαστα ξεραινόμαστε όλοι στα γέλια. Φοβάμαι όμως ότι αύριο θα κλαίω μόνη μου. Κάτι για «εγκέφαλο» πήρε το αυτί μου. Πράγμα που αν βγει αληθινό θα μεταφράζεται σε καμιά χιλιάρα (κατακαημένη φιλενάδα σε θυμήθηκα... τουλάχιστον εμείς το πάθαμε 9 χρόνια μετά τη λήξη της εγγύησης).

Τελικά σήμερα έζησα μια σκηνή από κείνες τις Χολιγουντιανές ταινίες με τους εξωγήινους που τρελαίνουν τα κοντέρ. Το μόνο που έλειπε είναι να ανοιγοκλείνουν και οι υαλοκαθαριστήρες μόνοι τους....

Σήμερα έζησα το «the day after». Αύριο πολύ φοβάμαι ότι θα ζήσω το «ο παράς κι ο φουκαράς»... ή μάλλον «η φουκαριάρα»!

4 σχόλια:

KV είπε...

Call me Christine!!! Ευτυχώς (φτου φτου φτου) εδώ παίζει το ραδιόφωνο. Να σου φέρω κανένα σιντάκι;;;;;;;

Rizobreaker είπε...

Εμένα επί μήνες μου άναβε το φωτάκι του κινητήρα, το πήρα 6-7 φορές σε συνεργείο, μου έλεγαν ότι δεν έχει τπτ και "έσβηναν" τη βλάβη και μετά από 2-3 μέρες άναβε πάλι...
Τελικά το πήγα σε άλλο συνεργείο, και ευτυχώς έσβησε ο άνθρωπος τη βλάβη μια και καλή και δεν ξανάναψε από τότε...
Όλο αυτό ήταν θέμα "εγκεφάλου" που τρελάθηκε, και η αλλαγή του θα κόστιζε πάνω από 1000 ευρά...
Έλεος δηλαδή!!

Rizobreaker είπε...

Ααα και ξέχασα να σου πω ότι κι εμένα μου είχε κάνει μαλακίες με το ραδιόφωνο. Ξαφνικά εκεί που πήγαινα στοπ! Νάδα! Σιωπή!! Να το πατάω να ξανανοίξει... Τίποτα αυτό! Σαν πεισματωμένο γαϊδούρι!!
Εν τέλει, ενώ ήμουν έτοιμος να το πάω στο μαγαζί που πήρα το cd player να το κοιτάξει ο μάστορας, ξαναλειτούργησε κανονικά μετά από 2-3 ώρες...
Τι να πεις...

Ανώνυμος είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優