24.12.09

Έχω έναν μικρό φίλο που τον αγαπάω πολύ!



Μου έστειλε λοιπόν ένα δωράκι. Είμαι σίγουρη ότι το σκάρωσε μετά που παρακολούθησε κάποιο επεισόδιο των Flinstones και είμαι σίγουρη ότι έχει πάρει στοιχεία από αυτά που είδε, αλλά έχει αυτοσχεδιάσει κι όλας. Είναι μόνο 7 χρονών. Ότι έχει αρχίσει να μαθαίνει να γράφει. Καταφέρνει να μας εκπλήσσει κάθε φορά μ' αυτά που κάνει.
Το μόνο που του εύχομαι είναι να χει στη ζωή του όση τύχη κι όση ευτυχία μπορεί να αντέξει. Και σε μας, να 'μαστε κάπου γύρω να τον βλέπουμε να μεγαλώνει και να παίρνει στη ζωή ό,τι του αξίζει!
Να 'σαι καλά μικρέ μου «βλάκα». Και επειδή δεν θα 'χω την ευκαιρία να σου τραγουδήσω live το τραγούδι που σ' αρέσει, το βάζω εδώ για να το ακούσεις μόνος σου.

Καλές γιορτές!

2 σχόλια:

pistika είπε...

Γιατι σαν σχετικό βιντεο βγαίνει η Ελπίδα και αυτό "Η λίστα με ονόματα της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ για το 2009". Τι κωδικούς χρησιμοπιεί ο "μικρός σου φίλος"? Μυστήριες συνωμοσίες.

zaicos είπε...

na se rwthsw kati re Laxoyraki:
Adeia phres, h 8a "trexeis" Xristoygeniatika me ta copyrights kai ta toiayta???