18.4.08

ΕΛληνική ΑΣυδοσία ...

"Οι Αστυνομικοί δουλεύουν ως security για ένα κομμάτι ψωμί" διαβάζω. "Και όχι μόνο ως security", απαντώ εγώ και παραθέτω πάραυτα προσωπική -σοκαριστική- εμπειρία:
Είναι πρωί καθημερινής και κάθομαι στο γραφείο μου και ξεκινώ την δουλειά μου. Ξαφνικά, ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ένας αστυνομικός με υπηρεσιακή περιβολή και το καπέλο στο ένα χέρι. Στο άλλο χέρι, ένα πακέτο και μου παραδίδει υλικά... ως COURIER!!!!!!

Αυτό επαναλήφθηκε αρκετές φορές μέχρι που μάλλον η εταιρεία που μας έστελνε τα συγκεκριμένα υλικά, έκανε συνεργασία με διαφορετική εταιρεία courier και ο συγκεκριμένος αστυνομικός σταμάτησε να έρχεται για παράδοση.

Το γεγονός ότι ήταν με την στολή της αστυνομίας προδίδει σαφώς ότι οι παραδόσεις γινόταν εν ώρα υπηρεσίας και φυσικά με το αυτοκίνητο υπηρεσίας (περιπολικό;). Άρα δεν είναι ότι οι Αστυνομικοί έχουν "δεύτερες" δουλειές. Είναι ότι φροντίζουν να τις "βγάζουν" ταυτόχρονα με την κύρια απασχόληση ώστε να μη χάνουν τα απογεύματά τους.
Άσε που ως couriers οι αστυνομικοί πρέπει να ναι μεγάλο hit δεδομένου ότι ανάβοντας τους φάρους δεν υπάρχει τίποτα που να τους κλείνει τον δρόμο. Παραδόσεις άμεσα και εγγυημένα... Δεν ντρεπόμαστε λίγο λέω εγώ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: